Πόσο σε φοβίζουν οι αλλαγές που συμβαίνουν στη ζωή σου; Εμένα πολύ και το αποδέχομαι!

Έχεις παρατηρήσει πως μερικές φορές ο κόσμος κινείται γύρω σου τόσο γρήγορα που δεν προλαβαίνεις ουσιαστικά να ζήσεις όλα όσα σου συμβαίνουν;

Πόσες φορές έχω ευχηθεί να συνέβαιναν όλα πιο αργά. Να σταμάταγαν οι γονείς μου να μεγαλώνουν, να έμεναν οι παιδικοί μου φίλοι ίδιοι… έτσι όπως τους θυμάμαι με το κοκοράκι στα μαλλιά και την παιδική φωνή, να ήμουν η ανέμελη φοιτήτρια που μόνη της έννοια ήταν τι θα φορέσει και πού θα βγει το βράδυ.

Πάντα μου άρεσε να αποδέχομαι όλα όσα συμβαίνουν στη ζωή μου γιατί έμαθα πολύ καλά (από όλα όσα συνέβησαν σε αυτήν) πως μόνο έτσι μπορείς να προχωρήσεις. Όσο πολεμάς κάτι δεν αλλάζει με τίποτα. Μόνο αν το αποδεχτείς είναι σαν να λες στο σύμπαν “είμαι έτοιμη να προχωρήσω” και τότε, ως δια μαγείας, όμορφα πράγματα αρχίζουν να συμβαίνουν και πάλι.

Τι είναι πραγματικά η αλλαγή…

Θα ήμουν ψεύτρα αν έλεγα πως όταν μια αλλαγή μου χτυπάει την πόρτα δεν φρικάρω έστω και λίγο. Έχω τόσα πολλά να σκεφτώ και να αναλύσω. Συμβαίνουν τόσα πράγματα τα οποία πρέπει να αποδεχτώ. Στην πραγματικότητα δεν μου αρέσουν οι αλλαγές. Ποτέ δεν μου άρεσαν. Και δεν είναι η ίδια η αλλαγή που δεν μου αρέσει αλλά αυτό που αντιπροσωπεύει.

Η αλλαγή είναι ένας μικρός θάνατος και κάθε φορά που έρχεται νιώθω σαν να πεθαίνω για λίγο.

Μαζί με αυτήν έρχεται και μια περίοδος ή μερικές στιγμές (αναλόγως με την αλλαγή) θρήνου. Είτε μετακομίζεις σε ένα καινούργιο διαμέρισμα, είτε βρίσκεις μια νέα δουλειά, είτε βρίσκεις τον έρωτα της ζωής σου, είτε χωρίζεις από τον έρωτα της ζωής σου, είτε η αλλαγή είναι θετική είτε αρνητική πάντα χάνεις κάτι από τη ζωή σου, πάντα κάτι αλλάζει στην καθημερινότητά σου. Και μερικές φορές είτε κολλάς με όλο σου το είναι στο πριν είτε προχωράς καλπάζοντας στο μετά.

Κοίτα την κάθε αλλαγή κατάματα…

Δυστυχώς, όσο κι αν το θέλεις, δεν μπορείς να μη ζήσεις τις αλλαγές που σου συμβαίνουν. Είτε σου αρέσει είτε όχι θα πρέπει να αποδεχτείς την όποια αλλαγή έρθει στη ζωή σου και να προχωρήσεις. Αυτό που πραγματικά πρέπει να κάνεις είναι να τη ζήσεις… το κάθε λεπτό, την κάθε στιγμή της. Ρώτα τον εαυτό σου τι είναι αυτό που πραγματικά σε φοβίζει στην αλλαγή και τι θα κάνεις για να την αντιμετωπίσεις.

Μπορεί να μην είναι εύκολο να αντιδράσεις τόσο ψύχραιμα στην αρχή αλλά σιγά-σιγά θα τα καταφέρεις. Σιγά-σιγά οι αλλαγές θα έρχονται όλο και πιο εύκολα και θα σε επηρεάζουν όσο πρέπει να σε επηρεάζουν, θα τις αποδέχεσαι και θα προχωράς στα νέα, ανεξερεύνητα κεφάλαια της ζωής σου.

Πάρε μια βαθιά ανάσα, κοίτα γύρω σου και παρατήρησε όλα όσα συμβαίνουν αυτή τη στιγμή. Όλα όσα έχεις αυτή τη στιγμή στη ζωή σου είναι όλα όσα χρειάζεσαι. Το σύμπαν ξέρει πολύ καλά τι μπορείς να διαχειριστείς και σου το δίνει. Αν δεν θεωρεί πως είσαι ακόμα έτοιμη για κάτι παραπάνω, δεν σου το δίνει. Περιμένει να έρθει η κατάλληλη στιγμή γιατί μόνο αυτό ξέρει πότε θα έρθει αυτή. Χαλάρωσε, ηρέμησε και απλά… go with the flow..

Πόσο σε επηρεάζουν οι αλλαγές; Έχεις καταφέρει να τις αποδέχεσαι και να τις αντιμετωπίζεις με ηρεμία;

Αν σας άρεσε το άρθρο κοινοποιήστε το και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη.
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου