Η γιαγιά μου έλεγε: “Ο φόβος φυλάει τα έρμα”…

Συχνά με ρωτούν σε συνεντεύξεις ” Τι φοβάμαι;”

Συνήθως ονοματίζω τους φόβους μου. Όπως είναι η αρρώστια. Τελικά συνειδητοποιώ ότι αυτό που φοβάμαι πάντα πιο πολύ, είναι οι φόβοι μου.

Φοβάμαι να φοβάμαι τους φόβους μου. Δεν μου αρέσει να φοβάμαι τους φόβους μου. Δεν μου αρέσει να τους φοβάμαι πια, γιατί δεν θέλω να μου κλέβουν την ελευθερία μου και τις στιγμές από την ζωή μου.


Υπάρχουν φορές που οι φόβοι σου σε φοβίζουν τόσο πολύ που σε ακινητοποιούν; Μια ψύχραιμη σκέψη που μπορεί να σε ηρεμήσει “Για όλα υπάρχει λύση αν προκύψει κάτι” ή ένα “αφού μπόρεσαν άλλοι, μπορώ και εγώ”

Δες το αλλιώς…

Κάθε μέρα προσπαθούμε να νικήσουμε φόβους. Αυτούς που θα μας φέρουν πιο κοντά στην πραγματικότητα, στην ουσία. Και σκέφτηκα… Δες το αλλιώς…

– Μη φοβάσαι μην χαθείς. Θα βρεθείς κάπου αλλού.

– Μη φοβάσαι να περάσεις τα όρια. Θα ανακαλύψεις νέα εδάφη.

– Μη φοβάσαι να μείνεις ακούνητος. Θα απολαύσεις την σταθερότητα.

Αν θέλουμε να ελευθερωθούμε, πρέπει να αγαπήσουμε τους φόβους μας. Δεν βρίσκω το λόγο να είμαστε τόσο αυστηροί με τον εαυτό μας! Και τι έγινε στην τελική;! Αν φοβάμαι συνειδητοποιημένα και λιγότερο θα μου κόψει κάποιος το χαρτζιλίκι;!

Οι φόβοι είναι δικοί μας…

…προτείνω να μην προσπαθείς να φτάσεις χωρίς αυτούς σε κανένα όριο ή στόχο. Φτάσε με αυτούς και απλά στο τέλος χαμογέλασε τους. Στο κάτω κάτω οι φόβοι είναι οι εμπειρίες αυτές που είχαμε από τότε που έχουμε μνήμες και από τότε που δεν υπήρχαμε…


Οι φόβοι είναι δικοί μας. Είναι κομμάτια μας και αν τους αναγνωρίσουμε, να τους ονοματίσουμε και να τους αγαπήσουμε! Αν καταφέρουμε να τους αγαπήσουμε, θα γίνουν τα δημιουργικά σου κομμάτια, πρόληψης και προστασίας.

Θα ξέρεις ότι σε ακολουθούν για να σε προστατέψουν γιατί εσύ τους το έχεις ζητήσει, εσύ τους το επιτρέπεις για όσο θες. Οι φόβοι μας είναι στο βαλιτσάκι μας μέσα και είναι στο χέρι μας πόσο χώρο θα τους δώσουμε.

With love: ας αποφασίσουμε σήμερα κιόλας αν θα βαδίσουμε, θα “ωριμάζουμε” μαζί τους και θα ανακαλύπτουμε νέους ορίζοντες ή αν θα τους επιτρέπουμε να μας κρατούν εγκλωβισμένους μέσα σε στενά όρια και στεγανά!;!

Αν σας άρεσε το άρθρο κοινοποιήστε το και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη.
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου