Εντυπωσιακή, γρήγορη και με πλήθος τεχνολογικών καινοτομιών η 488 Spider είναι έτοιμη να καταπλήξει τους fans της Ferrari.
Η ιταλική φίρμα μάλιστα, δήλωσε πως πρόκειται για το πιο γρήγορο μοντέλο της με κινητήρα V8 τοποθετημένο στη μέση, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα να αφαιρείται η μεταλλική οροφή του.
Μάλιστα για τη διαδικασία αφαίρεσης της οροφής χρειάζονται 14 δευτερόλεπτα, ενώ συγκριτικά με την κλασσική υφασμάτινη η συγκεκριμένη είναι 25 κιλά ελαφρύτερη.
Επιπλέον οι ιθύνοντες της εταιρείας δήλωσαν πως το συγκεκριμένο supercar διαθέτει τη μεγαλύτερη αεροδυναμική απόδοση από οποιοδήποτε άλλο ανοιχτό έχουν κατασκευάσει, με το κάτω μέρος του αμαξώματος να ενσωματώνει γεννήτριες δίνης. Παράλληλα, την αεροδυναμική απόδοση ενισχύει ο γυάλινος ανεμοθραύστης που μπορεί να προσαρμοστεί σε τρεις διαφορετικές θέσεις.
Η Ferrari για τη δημιουργία του αμαξώματος της 488 Spider χρησιμοποίησε 11 διαφορετικά κράματα αλουμινίου σε συνδυασμό με ευγενή μέταλλα όπως το μαγνήσιο, που έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Αυτό συντελεί στην αύξηση της στιβαρότητας του αμαξώματος κάνοντάς το κατά 25% πιο αποδοτικό.
Επειδή όμως η καρδιά ενός αυτοκινήτου είναι ο κινητήρας του, η Ferrari αποφάσισε να κρατήσει το ίδιο μηχανικό σύνολο που χρησιμοποιεί και στη 488 GTB. Πρόκειται για τον V8 3,9 λίτρων κινητήρα που αποδίδει 670 ίππους και 760 Nm ροπής. Το αεροδυναμικό πακέτο μαζί με τον κινητήρα βοηθούν το supercar να επιταχύνει στα 100 και 200 km/h σε 3 και 8,7 δ.λ. αντίστοιχα.
Όπως ήδη αναφέραμε, η 488 Spider θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης αυτό το Σεπτέμβριο.
Η ιταλική φίρμα μάλιστα, δήλωσε πως πρόκειται για το πιο γρήγορο μοντέλο της με κινητήρα V8 τοποθετημένο στη μέση, ενώ θα υπάρχει η δυνατότητα να αφαιρείται η μεταλλική οροφή του.
Μάλιστα για τη διαδικασία αφαίρεσης της οροφής χρειάζονται 14 δευτερόλεπτα, ενώ συγκριτικά με την κλασσική υφασμάτινη η συγκεκριμένη είναι 25 κιλά ελαφρύτερη.
Επιπλέον οι ιθύνοντες της εταιρείας δήλωσαν πως το συγκεκριμένο supercar διαθέτει τη μεγαλύτερη αεροδυναμική απόδοση από οποιοδήποτε άλλο ανοιχτό έχουν κατασκευάσει, με το κάτω μέρος του αμαξώματος να ενσωματώνει γεννήτριες δίνης. Παράλληλα, την αεροδυναμική απόδοση ενισχύει ο γυάλινος ανεμοθραύστης που μπορεί να προσαρμοστεί σε τρεις διαφορετικές θέσεις.
Η Ferrari για τη δημιουργία του αμαξώματος της 488 Spider χρησιμοποίησε 11 διαφορετικά κράματα αλουμινίου σε συνδυασμό με ευγενή μέταλλα όπως το μαγνήσιο, που έχουν αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Αυτό συντελεί στην αύξηση της στιβαρότητας του αμαξώματος κάνοντάς το κατά 25% πιο αποδοτικό.
Επειδή όμως η καρδιά ενός αυτοκινήτου είναι ο κινητήρας του, η Ferrari αποφάσισε να κρατήσει το ίδιο μηχανικό σύνολο που χρησιμοποιεί και στη 488 GTB. Πρόκειται για τον V8 3,9 λίτρων κινητήρα που αποδίδει 670 ίππους και 760 Nm ροπής. Το αεροδυναμικό πακέτο μαζί με τον κινητήρα βοηθούν το supercar να επιταχύνει στα 100 και 200 km/h σε 3 και 8,7 δ.λ. αντίστοιχα.
Όπως ήδη αναφέραμε, η 488 Spider θα κάνει την παγκόσμια πρεμιέρα της στην έκθεση αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης αυτό το Σεπτέμβριο.
Αν σας άρεσε το άρθρο κοινοποιήστε το και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου