Συνομιλίες από το μαύρο κουτί μαρτυρούν τη βλάβη στο σύστημα πυρασφάλειας
Σε αποκαλύψεις για το Νόρμαν Ατλάντικ προχωρά η εφημερίδα Ιλ Φάττο Κουοτιντιάνο, με νέο της άρθρο, αναφέροντας πως στις συνομιλίες που περιέχονται στο μαύρο κουτί του, μέλος του πληρώματος λέει ότι το σύστημα πυρασφάλειας είναι γεμάτο καπνό.
Όπως εξηγεί η εφημερίδα πρόκειται για το Drencher, το μόνιμο σύστημα πυρασφάλειας. Στις 4:33 τα ξημερώματα της 29ης Δεκεμβρίου του 2014, ενώ στο πλοίο έχει ξεσπάσει πυρκαγιά, ο κυβερνήτης, Αρτζίλιο Τζακομάτσι, ρωτά τους συνεργάτες του αν το σύστημα πυρασφάλειας έχει ενεργοποιηθεί, και λαμβάνει θετική απάντηση. Επτά λεπτά αργότερα, όμως, στις 4:40, όταν από την κεντρική αίθουσα ελέγχου τίθεται και πάλι η σχετική ερώτηση, δίδεται η εξής απάντηση: «Είναι γεμάτο καπνό».
Πέντε λεπτά αργότερα, δε, δίδεται ακόμη πληρέστερη εξήγηση: «Από τον σωλήνα της πυρασφάλειας, αντί για νερό, βγαίνει καπνός». Το στοιχείο αυτό είχε ήδη επισημανθεί και από πολλούς επιβάτες, κατά τις καταθέσεις τους στις δικαστικές αρχές.
Σύμφωνα με την Ιλ Φάττο Κουοτιντιάνο, στις συνομιλίες που περιέχονται στο μαύρο κουτί αναφέρεται ότι οι επιβάτες ήταν συνολικά 411, ενώ στην συνέχεια διαπιστώθηκε ότι οι επιβαίνοντες, μαζί με το πλήρωμα, ξεπερνούσαν τους 500.
Παράλληλα, η εφημερίδα αναφέρει ότι ο κυβερνήτης σήμανε συναγερμό SOS στα ιταλικά, και όχι στα αγγλικά, ενώ το πλοίο βρισκόταν πολύ κοντά στις αλβανικές ακτές και προσθέτει ότι η επιλογή αυτή μπορεί να συνδέεται με την προσπάθεια να περιορισθεί το κόστος των ρυμουλκών.
Υπενθυμίζεται ότι η έρευνα της εισαγγελίας του Μπάρι παρατάθηκε πρόσφατα για ένα εξάμηνο, ώστε να μπορέσουν οι εισαγγελείς, και με την ακρόαση όλου του περιεχομένου του μαύρου κουτιού, να αποδώσουν αναλυτικά ευθύνες για την ναυτική αυτή τραγωδία, με απολογισμό 11 νεκρών και 18 αγνοουμένων.
Σε αποκαλύψεις για το Νόρμαν Ατλάντικ προχωρά η εφημερίδα Ιλ Φάττο Κουοτιντιάνο, με νέο της άρθρο, αναφέροντας πως στις συνομιλίες που περιέχονται στο μαύρο κουτί του, μέλος του πληρώματος λέει ότι το σύστημα πυρασφάλειας είναι γεμάτο καπνό.
Όπως εξηγεί η εφημερίδα πρόκειται για το Drencher, το μόνιμο σύστημα πυρασφάλειας. Στις 4:33 τα ξημερώματα της 29ης Δεκεμβρίου του 2014, ενώ στο πλοίο έχει ξεσπάσει πυρκαγιά, ο κυβερνήτης, Αρτζίλιο Τζακομάτσι, ρωτά τους συνεργάτες του αν το σύστημα πυρασφάλειας έχει ενεργοποιηθεί, και λαμβάνει θετική απάντηση. Επτά λεπτά αργότερα, όμως, στις 4:40, όταν από την κεντρική αίθουσα ελέγχου τίθεται και πάλι η σχετική ερώτηση, δίδεται η εξής απάντηση: «Είναι γεμάτο καπνό».
Πέντε λεπτά αργότερα, δε, δίδεται ακόμη πληρέστερη εξήγηση: «Από τον σωλήνα της πυρασφάλειας, αντί για νερό, βγαίνει καπνός». Το στοιχείο αυτό είχε ήδη επισημανθεί και από πολλούς επιβάτες, κατά τις καταθέσεις τους στις δικαστικές αρχές.
Σύμφωνα με την Ιλ Φάττο Κουοτιντιάνο, στις συνομιλίες που περιέχονται στο μαύρο κουτί αναφέρεται ότι οι επιβάτες ήταν συνολικά 411, ενώ στην συνέχεια διαπιστώθηκε ότι οι επιβαίνοντες, μαζί με το πλήρωμα, ξεπερνούσαν τους 500.
Παράλληλα, η εφημερίδα αναφέρει ότι ο κυβερνήτης σήμανε συναγερμό SOS στα ιταλικά, και όχι στα αγγλικά, ενώ το πλοίο βρισκόταν πολύ κοντά στις αλβανικές ακτές και προσθέτει ότι η επιλογή αυτή μπορεί να συνδέεται με την προσπάθεια να περιορισθεί το κόστος των ρυμουλκών.
Υπενθυμίζεται ότι η έρευνα της εισαγγελίας του Μπάρι παρατάθηκε πρόσφατα για ένα εξάμηνο, ώστε να μπορέσουν οι εισαγγελείς, και με την ακρόαση όλου του περιεχομένου του μαύρου κουτιού, να αποδώσουν αναλυτικά ευθύνες για την ναυτική αυτή τραγωδία, με απολογισμό 11 νεκρών και 18 αγνοουμένων.
Αν σας άρεσε το άρθρο κοινοποιήστε το και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου