Αναταράξεις έφεραν οι εξελίξεις σχετικά με το δημοψήφισμα και την ρευστότητα των τραπεζών στις online αγορές των Ελλήνων από ηλεκτρονικά καταστήματα, τα οποία ήταν φυσικά εν λειτουργία όλο το ΣΚ.
Η πτώση των αγορών από e-shops το ΣΚ ήταν 40% σε κλάδους όπως online fashion, online beauty, online houseware, online pharmacy, κτλ, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Convert Group eBusiness Consulting, μίας εξειδικευμένης συμβουλευτικής εταιρίας στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, η οποία έχει καθοδηγήσει την στρατηγική δεκάδων e-shops στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ωστόσο, πολύ μεγάλη αύξηση είχαν τα online supermarkets και όσα e-shops πουλούσαν είδη πρώτης ανάγκης και βρεφικής φροντίδας, αφού οι καταναλωτές έκαναν μαζικές παραγγελίες, κυρίως την Κυριακή, για να εξασφαλίσουν ότι έχουν αποθέματα σε βασικά είδη. Σε αυτές τις κατηγορίες παρατηρήθηκε και μεγάλη αύξηση στο μέσο καλάθι, πέρα από τον αριθμό των αγορών.
"Εκεί που βλέπουμε μεγάλη ευκαιρία για τους ηλεκτρονικούς εμπόρους είναι οι εξαγωγές μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου", δήλωσε ο Π. Γκεζερλής, διευθύνων σύμβουλος της Convert Group. Και συμπλήρωσε: "Μία cross-border στρατηγική στο ecommerce μπορεί να υλοποιηθεί μέσα σε 2-3 μήνες για ένα υφιστάμενο e-shop και μπορεί αυτή η εξωστρέφεια να προσφέρει μεγάλη ασφάλεια και προοπτική."
Όσο αφορά σε αυτό το ΣΚ, αξίζει να αναφερθεί ότι οι παραγγελίες των καταναλωτών έγιναν και με πιστωτικές κάρτες, αλλά ο πιο δημοφιλής τρόπος παρέμεινε η αντικαταβολή. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της συμβουλευτικής ομάδας της Convert Group, οι online πληρωμές μέσω πιστωτικών & χρεωστικών καρτών θα αυξηθούν, καθότι θα υπάρχει μικρή ρευστότητα σε μετρητά στους καταναλωτές.
Αν σας άρεσε το άρθρο κοινοποιήστε το και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη.
Η πτώση των αγορών από e-shops το ΣΚ ήταν 40% σε κλάδους όπως online fashion, online beauty, online houseware, online pharmacy, κτλ, σύμφωνα με τις μετρήσεις της Convert Group eBusiness Consulting, μίας εξειδικευμένης συμβουλευτικής εταιρίας στο ηλεκτρονικό επιχειρείν, η οποία έχει καθοδηγήσει την στρατηγική δεκάδων e-shops στο ηλεκτρονικό εμπόριο.
Ωστόσο, πολύ μεγάλη αύξηση είχαν τα online supermarkets και όσα e-shops πουλούσαν είδη πρώτης ανάγκης και βρεφικής φροντίδας, αφού οι καταναλωτές έκαναν μαζικές παραγγελίες, κυρίως την Κυριακή, για να εξασφαλίσουν ότι έχουν αποθέματα σε βασικά είδη. Σε αυτές τις κατηγορίες παρατηρήθηκε και μεγάλη αύξηση στο μέσο καλάθι, πέρα από τον αριθμό των αγορών.
"Εκεί που βλέπουμε μεγάλη ευκαιρία για τους ηλεκτρονικούς εμπόρους είναι οι εξαγωγές μέσω του διασυνοριακού ηλεκτρονικού εμπορίου", δήλωσε ο Π. Γκεζερλής, διευθύνων σύμβουλος της Convert Group. Και συμπλήρωσε: "Μία cross-border στρατηγική στο ecommerce μπορεί να υλοποιηθεί μέσα σε 2-3 μήνες για ένα υφιστάμενο e-shop και μπορεί αυτή η εξωστρέφεια να προσφέρει μεγάλη ασφάλεια και προοπτική."
Όσο αφορά σε αυτό το ΣΚ, αξίζει να αναφερθεί ότι οι παραγγελίες των καταναλωτών έγιναν και με πιστωτικές κάρτες, αλλά ο πιο δημοφιλής τρόπος παρέμεινε η αντικαταβολή. Σύμφωνα με τις εκτιμήσεις της συμβουλευτικής ομάδας της Convert Group, οι online πληρωμές μέσω πιστωτικών & χρεωστικών καρτών θα αυξηθούν, καθότι θα υπάρχει μικρή ρευστότητα σε μετρητά στους καταναλωτές.
Αν σας άρεσε το άρθρο κοινοποιήστε το και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου