Τηλεφωνικά η μέτρηση κατανάλωσης ρεύματος – Πού παίρνετε τηλέφωνο

Τη δυνατότητα οι πολίτες να μπορούν να αναγγέλλουν τηλεφωνικά τις ενδείξεις της τακτικής (προγραμματισμένης) καταμέτρησης του μετρητή ηλεκτρικής ενέργειας του ακινήτου τους ανακοίνωσε η ΔΕΔΔΗΕ.

Συγκεκριμένα, από σήμερα, οι καταναλωτές μπορούν να αναγγέλλουν τη μέτρηση κατανάλωση ρεύματος όχι μόνο στα κατά τόπους γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ, αλλά και στο τηλεφωνικό Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών 11500.

Τα δυνατότητα αυτή φέρουν οι καταναλωτές των Νομών Αττικής και Θεσσαλονίκης



Πότε αξιοποιείται αυτή η δυνατότητα;

Πρόκειται για τις περιπτώσεις που η τακτική (προγραμματισμένη) λήψη ένδειξης από τον μετρητή δεν κατέστη δυνατή, είτε επειδή δεν βρίσκεται σε προσβάσιμο σημείο του ακινήτου, είτε επειδή ο καταναλωτής απουσίαζε και έλαβε τη σχετική ειδοποίηση επίσκεψης των συνεργείων του ΔΕΔΔΗΕ (στην οποία αναγράφεται η ακριβής ημερομηνία και ώρα επίσκεψης).

Οι πελάτες θα μπορούν να αναγγείλουν την ένδειξη του μετρητή τους στο 11500, είτε την ίδια ημέρα μέχρι τις 19.00, είτε την επομένη ημέρα μέχρι τις 10.00.

Σε σύντομο χρονικό διάστημα η δυνατότητα αυτή θα παρασχεθεί και στους καταναλωτές της υπόλοιπης χώρας, στους οποίους μέχρι τότε συνεχίζει να παρέχεται η δυνατότητα αναγγελίας των ενδείξεων της προγραμματισμένης καταμέτρησης ηλεκτρικής ενέργειας μέσω τηλεφωνικής επικοινωνίας με τα κατά τόπους γραφεία του ΔΕΔΔΗΕ.



Αν σας άρεσε το άρθρο κοινοποιήστε το και μοιραστείτε το με τους φίλους σας!
Σας ευχαριστούμε για την επίσκεψη.
Share on Google Plus

About Unknown

    Blogger Comment
    Facebook Comment

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου